måndag 21 november 2011

Hedonistisk Nachspielhelg


Till skillnad från förra helgens välgörande detox - well, med mina
mått mätt! - så har efterspelet från den nyssens gångna hedonistiska
krumsprång tagit musten ur mig. Med sina inslag av närapå gudomliga
festmåltider, utsökta rödviner och förträffliga cigariller; och därpå följande
nachspiel - som tog anden ur flaskan!- så är jag faktiskt stolt över att
måndagen bjöd på en 5 kilometers jogg i överlevnadstempo. Jag har
beslutat mig för att skrota mitt uttryck: Fonustempo, tills vidare. Man
vill ju inte stöta sig med dödens representanter, utan avtal.)

Hursomhelst; så har jag kommit fram till ett förnyat och ännu bättre

träningsupplägg för mig som Joggoppitopp! Det låter träffande: Eller hur?
http://youtu.be/w7ZCS8L74H8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar