fredag 2 december 2011

- Portkod 567 566?!


Nä, nä; siffrorna i rubriken röjer inte er fenomenale Joggoppitopps
portkod. Inte heller min Portade-lista - en sådan bör f.ö. alla jobba på!
Den ska tolkas som förra veckans 5, 6 och 7 kilometers stilla jogg under
måndagen, onsdagen och torsdagen. Kilometern med mest kvalificerat
tryck under behärskade former gick på cirkus 4.40 (min). För vissa kan
ju detta te sig löjeväckande långsamt. Dock torde den åsikten se annorlunda
ut för vilken annan 60- eller 70-talist som helst med över 20 kilos Svensson-
övervikt och ett kolosterolhöjande stillasittande arbete, stressorer, etc.
Veckan som är har bjudit på 5, 6 och 6 kilometers jogg måndag, onsdag
och fredag. F.ö. vet jag exakt vad jag behöver förbättra för att fortsätta lyckas:
Lyckas betydligt bättre, ty framstegen hittills är ju helt åt helvete haltande.

Är du nöjd med ditt upplägg? Säkert är det bättre än 567 566 i alla fall...

Ps. Vinnaren av min Gissa måttet-tävling är underrättad. Priset är en guidad tur till toppen av
Väst-Europas högsta berg; i april. Ds.  http://youtu.be/p-W6k_jpcuk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar