onsdag 14 december 2011

Aj! Aj! Aj!

Okej, allright! Jag har legat på latsidan med uppdateringar av projektet
som Joggoppitopp - vilket jag i och för sig har förvarnat om. Anyways:
Vecka 48 avslutades med 3 sega km på söndan (den 4/12), enkom för
att uppnå 20 joggade km som summa summarum för veckan. Nyss lidna
veckan bjöd på 6, 5, och 5 kilometers jogging i saktfärdigt och långsamt
förbättrad stil under tisdagen, torsdagen och söndagen. Och äntligen började
en vag känsla av ett antydningsvis befriat löpsteg infinna sig! Peppar, peppar,
salt&curry..

Innevarande vecka 50 bjöd yesterday på 8 km i hällregn och snålblåst - Hi 5!
Sammanfattningsvis är hit kommen den snabbaste km avverkad i behärskad
och tungt sprungen stil på 4.40 - med cirkus 91 kilo till min medellängd. - Ja,
jag har bara mäktat med cirkus 3-4 kilos viktnedgång hitintills. Dåligt? Närå,
sämre än illa; uselt! Men jag jobbar även på att justera mitt kaloristinna GW-
leverne, med dess hedonistiska inslag av närmast tralfamadorianska excesser...
Alla överviktiga Svensson-40-50-60-70-talister behöver ju inte gå fetmadödens
förtida sorti till mötes per automatik. - Oj! Oj! Oj! Okej, allright, det bidde en
smula trist stämning - repareras på studs med: Dr Feelgoods: She Does It Right
http://youtu.be/rViBFgjChH0
Vid behov: byt ut She mot He! Eller whatever. Gör det rätt, bara! Gör det rätt. Gör det okej... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar